Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Seo blog

/
/
/
27 Odsłon

Jak wygląda moja praca? Realizując kolejne projekty mogę doszukać się pewnych zachowań, które powtarzają się niemalże w każdym przypadku. Wstępna analiza pozycji i budowy strony klienta, rozpoznanie jego potrzeb i celów. I już na tym etapie okazuje się, że osoba prowadząca serwis kieruje go do wszystkich internautów. Oczywiście wejścia na stronę i wizyt są ważne ale ile z nich kończy się pożądaną interakcją? Istotne jest by myśleć jak internauta i dobierać takie słowa kluczowe jakie on użył by znaleźć interesującą go informację dopiero wtedy strona zacznie zarabiać.  Jak taki cel osiągnąć?

seo blog
seo blog

Powiedzmy że prowadzimy studio fotograficzne w łodzi. Wykonujemy zdjęcia ślubne, zdjęcia do dowodów, fotografujemy komunie i chrzciny. Nasza strona oprócz oferty, kontaktu zawiera galerię zdjęć z próbkami naszej pracy. Uzasadnione byłoby pozycjonować naszą frazę na te słowa kluczowe. Z pewnością liczba wizyt będzie bardzo duża bo usługi fotograficzne cieszą się nie słabnącym zainteresowaniem. Ale ile tych wizyt stanie się wizytami w naszym studio? Najprawdopodobniej niewiele. A odpowiedź jest bardzo prosta internauta wchodzi na naszą stronę w np. Gdańsku. Zdjęcia i ich cena bardzo mu się podobają, ale nie przyjedzie do łodzi z gdańska w dniu komunii syna … I dlatego opuszcza nasza stronę. I szuka dalej. Zainwestowaliśmy znaczne środki finansowe na pozycjonowanie strony na te frazy. W efekcie mamy dużą ilość odsłon ale małą  konwersację na cel.

Postarajmy się odwrócić tą sytuację. Analizujemy słowa kluczowe i porównujemy do oferty firmy. Okazuje się że świadczymy usługi fotografowania na określonym terytorium ? miasto Łódź. Użyjmy więc frazy studio fotograficzne Łódź, fotografia ślubna Łódź albo fotografia Łódź. Docieramy w ten sposób do mniejszej grupy internautów ale z określonego terytorium. Nakłady finansowe poniesione na pozycjonowanie fraz są o wiele mniejsze, efekt w postaci zwiększonej ilości sesji fotograficznych o wiele większy. Warto przeanalizować swoją ofertę i zastanowić się do kogo jest kierowana.

Wiele ciekawych informacji na temat pozycjonowania zdobytych w pracy zawodowej możesz odnaleźć czytając mój seo blog.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wysokość ta DIV wymagane do włączenia lepki pasek boczny